فن ومشاهير

قلبي أرتاح للفنان محمد الشرنوبي تريند يوتيوب ٢٧ على العالم و ٣ على مصر في أقل من يومين

د. أحمد عبد الصبور

في أقل من 48 ساعة نجحت أغنية “ قلبي أرتاح ” للفنان ” محمد الشرنوبي ” وحققت تريند 27 على العالم في موقع يوتيوب و الثالث على مصر .

ونشر ” محمد الشرنوبي ” فيديو عبر صفحته الرسمية بموقع الصور والفيديوهات « إنستجرام » معلقاً : « بعد حرب ومحاولات عنيفة إن الأغنية دي ماتنزلش وماتبقاش موجودة .. لقيت إن ده الڤيديو الوحيد اللي موجود من فرحي ودي حاجة أنا من حقي كإنسان إني أشاركها مع أي حد حابب أشاركه فرحتي ، وأكيد مفيش أهم ولا أحسن منكوا أشاركوا أحلى وأهم لحظات في حياتي » .

وتقول كلمات الأغنية : « عرفت معنى الحب إيه ، أول ما جت عيني في عينيه ، لقيت في حضنك اللي عايزه من الحياة ، لقيت في حبك قلبي عايش بس ليك ، وعد إني عمري هعيشه ليك ، قلبي وروحي بين إيديك ، هنسى اللي فات ، من اللحظة دي عمري أبتدى نستني قوام ، تعب الأيام ، مش فارقة هموم دنيا بحالها دانا قلبي أرتاح » .

فكرة كليب الأغنية هي إظهار المشاهد الحقيقية من حفل زفاف المطرب ” محمد الشرنوبي ” وزوجته ” راندا رياض ” ، ليظهر لها مدى حبه .

« قلبي أرتاح » من غناء وألحان : محمد الشرنوبي ، وكلمات : محمد إبراهيم يسري ، وتوزيع : مصطفى الحلواني ، والفيديو كليب من إخراج : عادل جمال .

 

اظهر المزيد

مجلة مملكتي

مجلتنا هي نقطة شروع جديدة ومميزة لبناء أمرأة واسرة ومجتمع لائق ومتحضر.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى